Összefoglaló

A Sun and Sea Hotels mögött álló befektető úgy döntött, hogy létrehoz egy szállodaláncot, amely nem csupán kényelmes szállást és remek gasztronómiai élményt kínál. Teljes körű élményt szeretett volna nyújtani a nyaralók számára.

A megbízónk nem csak egy koncepciót mutatott be nekünk, kész stratégiával keresett meg minket. A feladatunk az volt, hogy megtervezzünk egy márkaidentitást, amely hűen képviseli az elképzeléseit. Mivel ez egy új szállodalánc, kulcsfontosságú volt, hogy szigorú megkötések helyett egy keretet biztosítsunk, hogy az identitása együtt fejlődhessen a márkával, és hogy a lánchoz újonnan csatlakozó egységek saját karakterrel rendelkezhessenek, miközben megőrzik a Sun and Sea Hotels alapvető értékeit és lényegét.

Az ügyfél csapatával való szoros együttműködés révén sikerült megtervezni egy identitást, amely jellegzetes, ugyanakkor rugalmas. Ezt az új identitást alkalmaztuk a weboldalra és a márkát népszerűsítő anyagokra.

Tovább olvasom
No items found.

Kihívás

A legtöbb nyugati utazó, aki egzotikus célpontokhoz látogat tengerparti üdülőhelyekre, tartózkodásának nagy részében a szállása területén marad. Hiába utaznak egy távoli helyre, mentálisan otthon maradnak, csak stranddal és szép kilátással kiegészítve. Az ügyfelünk olyan szállodaláncot álmodott meg, amely lehetővé teszi vendégei számára, hogy elmerüljenek a célország kultúrájában. Hogy valóban megtapasztalják a környezetet, részt vegyenek az ottani tevékenységekben, találkozzanak a helyiekkel és teljesen elfeledkezzenek az otthoni gondokról.

Amikor először kerestek meg minket ezzel a projekttel kapcsolatban, már volt egy elképzelés, egy stratégia és egy szűk határidő. Mivel a szállodalánc első hivatalos megjelenése egy kiállításon mindössze 4 hónap múlva esedékes volt, komplex márkaidentitással kellett előállnunk, és rekordidő alatt meg kellett terveznünk egy weboldalt és a marketing anyagokat.

Megoldás

A szűk időkeret miatt úgy döntöttünk, hogy valami egészen rendhagyó dolgot fogunk tenni: a márkaidentitáson és a márkaépítésen párhuzamosan kezdtünk el dolgozni.

Míg az egyik csapat az alapértékek vizuális és verbális nyelvre való fordításával volt elfoglalva, egy másik a weboldal funkcióin és elrendezésén dolgozott.

Magabiztosan, a sikeres végeredményben bízva tudtuk elfogadni ezt a kihívást, mert megfelelő stratégiával dolgoztunk és közvetlen kapcsolatunk volt a döntéshozókkal. Minden segítséget megkaptunk, amire szükségünk volt, az ügyfél folyamatosan küldött kutatási eredményeket és visszajelzéseket. Ez lehetővé tette számunkra, hogy gyors ütemben haladjunk, heteken belül számos verzió értékelésén túljutottunk.

Amikor megvolt a végső identitás, ezt alkalmaztuk a keretrendszerre, a marketing- és egyéb népszerűsítő anyagokra.

Eredmény

A projektet éppen időben sikerült befejeznünk. Mire a kereskedelmi kiállítás megnyílt, minden marketinganyag a helyére került. A stand gyönyörű lett és a weboldal is üzemelt.

A kiállítás végül sikerrel zárult. Az új márkát bemutatták a szakmai közönségnek, és megkezdte útját, hogy az egzotikus utazásokat magával ragadó élménnyé tegye.